piątek, 13 marca 2015

pewność siebie drogą do sukcesu

Czy każdy z was jest pewny siebie? Pewnie powiecie ze nie i macie rację. Ja jestem jedną z was,  nie jestem pewna siebie. Pewnie zapytacie to po co taka notka ak sama taka nie jestem. O tuż to tą notką chce zacząć budować pewność siebie swoją i waszą. Jeśli nie wierzysz w siebie to nie osiągniesz nic,, zastanów się nad tym. Uwierz ze możesz więcej. To ty jesteś autorem własnej książki, książka to twoje życie i pozwól żeby było takie jak ty chcesz a nie takie jak inni chcą! Czy boisz się odezwać na lekcji jak coś wiesz bo boisz się krytyki innych, że inni będą się na Ciebie patrzyć a może zrobisz się czerwony jak burak? Ja tak mam i chce to przezwyciężyć za wszelką cenę i tym razem się nie poddam i mam nadzieje ze ty tez. Na wielu stronach przeczytałam ze ćwiczenia poprawią twoją samoocenę i wiarę w siebie i to prawda za każdym razem jak ćwiczę wierze że mogę więcej Ty też spróbuj. Wygląd to druga rzecz która jest kolejnym szczeblem na naszej drabinie do pewności siebie i osiągnięciu sukcesu. No ale nie ocenia się książki po okładce,  niestety to jest błędne stwierdzenie bo jeśli wiszisz zadbanego chłopaka lub dziewczynę ro masz o niej bardziej pozytywne zdanie.  Nie musisz mieć markowych ubrań wysarczy ze Bedziez czysta i zadbana to będziesz lepiej postrzegana przez ludzi. A jeśli chodzi o pewność siebie to wystarczy coś zmienić w swoim wyglądzie i od razu ty czujesz się lepiej.  Nie bój się podejmować swoich decyzji bo one mogą Ci zmienić życie na lepsze na takie jak ty chcesz i doprowadzą Ciecdo upragnionego sukcesu o jakim od zawsze marzyłeś.
Mam nadzieje ze podobała się wam notka. A jakie jest wasze zdanie na ten temat? Piszcie w komentarzach bo ja chętnie chce je poznać.


41 komentarzy:

  1. ja byłam kiedyś baardzo nieśmiała i niepewna, teraz z czasem mi to przechodzi i jestem coraz pewniejsza siebie :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post bardzo optymistyczny - o wiośnie i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa notka...

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy wpis,
    moim zdaniem pewność siebie jest w głowie, np. moja koleżanka, która jest mega ładną osobą, kompletnie jest nieświadoma swojej urody, a szkoda :c
    pozdrawiam
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem bardzo nieśmiałą osobą, ale wydaje mi się, że coś się rusza w kierunku zmian.
    http://imperfect-glory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłam bardziej nieśmiałą osobą niż jestem obecnie. Cały czas zmierzam w kierunku ogromnej zmiany.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem mieszanką :D Jestem nieśmiała, jeśli mam kogoś poznać, ale jeśli jestem w gronie ludzi, których znam... jestem aż nazbyt pewna siebie.
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację osoba, która nie wierzy w siebie (ja także do tych osób należę) nie osiągnie dużo w życiu. Bardzo fajnie napisane! i oczywiście, śliczne zdjęcie ;)
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż?
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100% sie z toba zgodze! !!! Mi tez brak pewnosci siebie. ... Jestem dosc zamknieta w sobie i pomimo staran nie umiem tego przezwyciezyc :(
    Co powiesz na obserwacje???
    Rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. trzeba być pewnym siebie ... ;)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą :)
    Pozdrawiam cieplutko ! :) Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :*
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja równiez juz obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. łał śliczne zdjęcie :)
    super notka :)
    podoba mi się twój blog :)
    kochana pozdrawiam i życze miłego weekendu :**

    moze obs za obs daj znać (odwdzięczam sie od razu jestem uczciwa)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam zauważać, że niektórzy wykorzystywali to, że nie jestem pewna siebie, dlatego zaczęłam to zmieniać :)

    Obserwuję mam nadzieję, że ty również zostaniesz ze mną na dłużej :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie napisałaś ten post ;) śliczne zdjęcie ;)
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę :)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna notka :)
    Zapraszam doti-dootkies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda! Pewność siebie jest bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś to nawet sie wstydziłam odpowiedziećk komuś cześć, a jak miałam gdzieś zadzwonić o coś się zapytac lub odpowiadać w szkole ustnie to był dramat... dopiero po gimnazjum schudłam jakoś 10 kg i nabrałam więcej pewności siebie, zaczęłam się malowac. W technikum poznałam fajnych ludzi i już byłam o wiele pewniejsza siebie.
    Ale często się zdarza,że czuje lęk co sobie ktoś pomysli. To siedzi w naszej głowie i każdy z nas moze to zmienic .
    Bardzo fajna notka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcie!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie pewność siebie to droga do sukcesu ;)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna notka <3
    Zapraszam do mnie http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie jestem pewna siebie i zazwyczaj na tym tracę :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post i zdjęcia!
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie jestem zbytnio pewną siebie osobą :D
    Próbuję z tym walczyć ;)
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. najważniejsze to uwierzyć w siebie i swoje marzenia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiara we własne możliwości może zdziałać cuda :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę , że każdy człowiek powinien w siebie , jak i w swoje możliwości wierzyć : ) . Pozdrawiam !

    Proszę o kliki w link sukienki , w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/sukieneczka-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna notka :)

    http://wnetrzart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Również kiedyś byłam nieśmiała, ale w końcu dotarło do mnie, że nie ma powodu, aby bać się coś powiedzieć. Jeśli trafimy na prawdziwych przyjaciół nie musimy się martwić. Oni i tak zrozumieją, nawet gdy powiemy bardzo głupią . <3 dziękuję za komentarz u mnie :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również kiedyś byłam nieśmiała, ale w końcu dotarło do mnie, że nie ma powodu, aby bać się coś powiedzieć. Jeśli trafimy na prawdziwych przyjaciół nie musimy się martwić. Oni i tak zrozumieją, nawet gdy powiemy bardzo głupią . <3 dziękuję za komentarz u mnie :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko bardzo ciężko znaleźć tych prawdziwych przyjaciół a jak ktoś ich ma to szczerze zazdroszczę :-)

      Usuń
  30. A ja mam takie pytanie z "dupy"
    Jaką szminkę użyłaś do zdjęcia śliczny efekt :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mój sposób na uzyskanie takiego efektu jest dosyć prosty bo najpierw maluję usta ciemną różową szminką a na to kładę dopiero czerwoną i wychodzi bardzo ładny kolor.

      Usuń
  31. Trzeba wierzyc w siebie! To podstawa :) Genialny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Motywujący wpis do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy do końca nie jestem pewna siebie. Uczę się pozbywać lęków i obaw. Wpis motywujący. Podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i wierzę że Ci to się uda :-)

      Usuń
  35. Masz rację, pewność siebie przydaje nam się na codzień :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. zdecydowanie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pewność siebie przychodzi z czasem, chyba trzeba jej się nauczyć, nie przejmować opiniami innych i robić to na co ma się ochote:)

    Zapraszam do mnie na konkurs :)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)