poniedziałek, 2 marca 2015

Ferie - Kraków

Cześć co tam u was? Niestety ferie się już skończyły i należy powrócić do codziennej rutyny. Ja w ostatni dzień feri pojechałam pospacerować i pozwiedzać Kraków. Tak bardzo często jestem w Krakowie ale nigdy nie w takich celech. Kraków jest bardzo pięknym miastem i fajnie można tam spędzić czas. Bardzo polecam zwiedzanie go osobą które daleko mieszkają od tego miasta bo osoby które mieszkają blisko napewno tam były. Mój wypad był naprawdę bardzo udany i pogoda nam dopisała. Zapraszam do zdjęć.













Ps:Jeśli ktoś potrzebuje tak zwanego klikania to można pisać w komentarzach a dla mnie by była miła obserwacja oczywiście jeśli wam się podoba blog.

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kraków i jego architekturę, jest tam po prostu cudownie :-). Ładne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam - i mogę z czystym sumieniem stwierdzić, ze zakochałam się w Krakowie :)
    Pozdrawiam, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love Krakow :) Amazing city :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj dawno nie byłam w Krakowie, muszę pojechać :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam Kraków chociaż byłam tam chyba z 3 razy :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia
    nefuratek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mieszkam niedaleko Krakowa i wolne chwilę uwielbiam spędzać na krakowskim rynku ;))
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz. Świetne ciuchy ;)Trzymaj się cieplutko <3

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    mrsvicky1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kraków! Piękne miasto <3
    Świetne zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków jest pięknym miastem, śliczne zdjęcia! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę pobytu tam :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jeździć do Krakowa! Akurat w poniedziałek mam wycieczkę szkolną, jedziemy do Bochni i będziemy zwiedzać Kraków, bo to niedaleko. ;)

    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Zapraszam na nowego posta! (klik) :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądałaś! Kraków jest cudowny ♥

    Czy mogłabyś poklikać u mnie na blogu w tym poście
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/2015/03/sheinside-kolaz.html
    Bardzo mi zależy. Będę wdzięczna ;*
    (Napisz, że poklikałaś )

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ale fajnie że byłaś w Krakowie
    ja tez już obserwuje

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia ! Widać, że miło spędziłaś czas :) U mnie też ferie się skończyły :(

    Pozdrawiam cieplutko :* ! Zapraszam do mnie :) Może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też niestety skończyłam ferie; (
    Świetne zdjęcia!!

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój kochany Kraków <3

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia oddają piękno tego miasta :-) fajne fotki

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Kraków, jednak miałam tam okazję pojechać tylko raz w życiu, mam nadzieję że jeszcze mi sie uda :)
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatni raz w Krakowie byłem kilka lat temu i z tego co widzę trochę się tam pozmieniało. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)