środa, 25 lutego 2015

Ferie - Zakopane

Cześć co tam u was? Jak wam mijają ferie albo jak je spędziliście? Ja ferie spędzam dosyć leniwe bo połowę tygodnia przelezalam w domu. W niedziele miałam wypad do Zakopanego i powiem wam ze był całkiem udany. Zwiedzilam kilka fajnych miejsc takich jak odwrócony dom, Krupówki, Gubałówka. Bardzo polecam Dom strachu który znajduje się na Krupówkach jest naprawdę przerażający ja zrezygnowałam z niego już w pierwszym pokoju i stałam z koleżanką i facetem który to prowadzi w takim jak by kodytarzu nagle on zniknął i wyleciał jakiś gościu z piłą mechaniczną i w masce. Emocje były niesamowite. Mam nadzieję że notka wam się podobała i zapraszam do zdjęć. 

Dom do góry nogami. 


Takie jest stanie w domu do góry nogami. 







Taki piękny widok - Gubałówka 

W drodze do Zakopanego. 
Tak wyglądałam po wyjściu z domu strachu haha.

Nie wiem jak to się nazywa ale było naprawdę dobre, kupiłam to na Krupówkach. 


  

46 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. super zdjęcia ! obserwuje
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ferie już minęły miałam je w pierwszym terminie :c Ale życzę tobie jak najfajniejszych ferii :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu do Zakopanego :) Moje wszelkie wyjazdy nastąpią dopiero po feriach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :* Zakopane jest piękne:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkam nieopodal Zakopanego ;) świetne zdjęcia!
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz bardzo fajnie, ja mam do Zakopanego półtora godziny do dwuch godzin.

      Usuń
  6. No, ferie powoli dobiegają końca niestety. chętnie zobaczyłabym Zakopane, pięknie tam :)
    Poklikasz w linki? będę bardzo wdzięczna :) ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno zobaczysz :-) poklikam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Zakopanem w wakacje. Na Krupówkach znajduje się bardzo dobra restauracja z której mają bardzo ładny widok na alejkę, bo wszędzie są szyby i podawana cudowny sernik wiedeński ;)
    Obserwuje, mam nadzieję że się zrewanżujesz.
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasmai jeżdzę do Zakopanego, bo mieszkam w Krakowie i zawsze to jest dla mnie wielka frajda :DW domu strachu jeszcze nigdy nie byłam ale chętnie tam wstąpie:)
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam niedaleko Krakowa, tam też jest dom strachu ale chyba bym dostała zawału jak bym tam poszła Hehe

      Usuń
  10. Ja też byłam w ferie w Zakopanym. Było świetnie. Z chęcią bym powtórzyła ten wyjazd :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do zakopanego mam pół dnia, zazdroszcze takiego wyjazdu :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam bardzo daleko do Zakopanego, ale kiedy już tam jestem obowiązkowo odwiedzam Krupówki, odwrócony dom, ale w domu strachu nigdy nie byłam, przynajmniej nie tam. Raz weszłam sama i idąc nikt nie wyskakiwał tylko jakieś straszne efekty, ale na końcu złapał mnie za ramię. Myślałam, że serce mi wyskoczy, haha. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie momenty są najgorsze jak ktoś niespodziewanie Cie złapie lub wyjdzie haha ;')

      Usuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja niestety całe ferie spędziłam w domu ;x
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko podaj nazwę bloga bo nie mogę znaleźć

      Usuń
  14. cudowne zdjęcia kochana:) uwielbiam Zakopane, mogłabyś dodać więcej zdjęć z tego domu do góry nogami? :) wygląda ciekawie.
    Obserwujemy? :*
    pozdrawiam cieplutko :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakopane- moje miasto! <3 jestem z miejscowości 20 min od Zakopanego, dlatego jestem tam bardzo często, tzn jak jestem w Polsce;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wspaniałego bloga !
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij i mnie poinformuj :* :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w Zakopanym i ten dom też zdołałam zwiedzić ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę ferii w Zakopanym.. :)
    Zapraszam do mnie: http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety ferii nie miałam :( Ale do Zakopanego z chęcią bym się wybrała! :)

    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. widoki na Gubałówce niesamowite :)

    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne zdjecia:) Tez bylam kiedys w Zakopanem i jest przecudownie:)

    +Zapraszam na bloga:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam góry i Zakopane! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten dom do góry nogami jest świetny!
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakopane jest przepiękne :D
    pozdrawiam :)

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam również w tym domku jest naprawdę tam świetna zabawa ;)
    Obs za obs?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne fotki :) obserwujemy? ja już

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, świetne fotki. Zapraszam do mnie ;)

    http://wolexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :) Dawno nie byłam w Zakopanem ^^

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia! Fajnie spędziłaś ferie ♥ dom do góry nogami robi wrażenie!
    Ogólnie blog mi się podoba, więc obserwuję! ♥
    Zapraszam do mnie [♥KLIK♥]

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jesteś cudne zdjęcia <33
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro następna notka bo dziś juz czasu nie miałam ;) poklikam bo wiem ze dla niektórych jest bardzo ważne

      Usuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia, podobają mi się:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę pobytu w Zakopanym :)
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam w podobnym domku ale w szymbarku :)
    cudo zdjęcia
    http://nefuratek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny blog, świetne zdjęcia ! Obserwuję i zapraszam do mnie ;3 http://xladymxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Serdecznie zapraszam na mojego bloga na wpis o Zakopanem. Zachęcam do obserwacji bloga, polubienia fanpage oraz wymiany spostrzeżeń :)
    https://facebook.com/dowyprobowania
    http://dowyprobowania.blogspot.com
    Dolina Kościeliska, Fabryka Cukierków, Krupówki i inne... zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)