poniedziałek, 16 marca 2015

Most miłości - Kraków

Na wstępie chciałabym wam podziękować za to że jest tu was coraz więcej i za każdy komentarz jaki tu zostawiacie. Dziś chce wam przedstawić co robiłam w weekend a bardziej w niedzielę. Jak zawsze w niedziele nie mam co robić to z chłopakiem wybraliśmy się na most miłości który znjduje się w Krakowie. No co mogę powiedzieć, miejsce jest bardzo piękne i bardzo polecam osobą mieszkającym w pobliżu żeby się tam wybrały. Osobą zakochamym polecam niesamowity gest powieszenia kłódki z waszymi imiomami hehe ja tak zrobiłam. a teraz zapraszam do zdjec które udało mi się zrobić, nie są rewalacyjne ale zawsze coś. Życzę udanego tygodnia!








22 komentarze:

  1. Niedługo wybieram się do Krakowa, więc bardzo chętnie tam zajdę :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne miejsce, nigdy tam nie byłam

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle razy w krakowie bylam a ciagle na ten most dotrzec nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wreszcie ci się uda dotrzeć, znakduje się niedaleko galeri kazimerz więc można iść tez na zakupy hehe :-)

      Usuń
  4. Ogólnie Kraków jest bardzo ciekawym miastem, jest tam sporo fajnych miejsc. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie miejsca. Słyszałam już gdzieś o tym i dla mnie to super pomysł. To taka pamiątka :)
    Pięknie wyszłaś na zdjęciach ! Stylizacja ślicznie się prezentuję. ♥

    Przypominam że obserwuje i zapraszam :
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam tam , ilość tych wszystkich kłudek robi wrażenie :) katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice place dear!! ;) Perfects pics!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  8. ale tam musi być pięknie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie romantyczne miejsce <3
    seeanedesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Może jak będę miała chłopaka to kiedyś się tam wybiorę :D

    Mój blog ♥ KOKURS- wygraj promocję swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz się wybrać z przyjaciółką to tez jest dobry pomysł :-)

      Usuń
  11. Mieszkam w pobliżu Krakowa a nigdy o takim miejscu nie słyszałam! bardzo fajny pomysł z tymi kłódkami, śliczne zdjęcia!
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam u siebie w mieście taki most miłości, chociaż nieco mniejszy od tego w Krakowie:)
    Bardzo ładne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkam niedaleko Krakowa i uwielbiam tam jeździć. Przecudowny most i oczywiście zdjęcia.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków to moje ukochane miasto w Polsce, często tam jeżdżę :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia, a ten post robi naprawdę wielkie wrażenie:)
    http://ddzale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, nawet nie wiedziałam że taki most istnieje *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie majestatyczne mosty :)
    Karków sam w sobie jest przepiękny :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super post sliczne zdjecia Obserwuje dziekuje za odwiedziny!
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znałam tego miejsca, magiczne, zapamiętam !:)
    zapraszam www.uangels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)