poniedziałek, 9 marca 2015

Mini mix

Jak tam dziewczyny po dniu kobiet? Kwiaty w wazonach juz pewnie ładnie pachną. Jakie jest wasze zdanie na temat dnia kobiet bardzo komercyjne czy urocze i należy je świętować. Moim zdaniem to święto jest bardzo ważne bo chociaż raz w roku chłopcy pamiętają o swoich kobietach i potrafią podziękować im za to że są. Ja nie narzekam na swojego chłopaka bo on zawsze o mnie pamięta i jest zawsze przy mnie gdy go potrzebuje. Mam nadzieje ze kazdza z was ma takiego kochanego a jak nie to życzę wam tego z całego serca. Do dzisiejszej notki dam taki mały mix zdjęć mam nadzieje ze będą się wam podobać, liczę na szczere kometarze. Miłego tygodnia!





Moje ulubione piwo bezalkoholowe 


Jeden z najstraszniejszych filmów jakie oglądałam. Bardzo polecam.

Najlepszy zestaw ever 

14 komentarzy:

  1. Umnie dzien kobiet minął nawet spoko ;) fajne zdjecia

    arte-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. -------------> http://amiliaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo nie lubię dnia kobiet, chłopaków, walentynek itp. Wg mnie są to komercyjne "święta".

    Uwielbiam kinder niespodzianki. nigdy z tego nie wyrosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super mix zdjęć , lubię takie posty , obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix :3
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie mixy, super pomysł na post :D
    piękne kwiaty <3
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix :)
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, masz bardzo ładny kolor szminki ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)