poniedziałek, 30 marca 2015

odpowiedzi na pytania

Cześć wszystkim! Dziś odpowiem na wasze pytania które mi zadaliscie. Mam nadzieje ze podoba wam się taka notka i ogólnie mój blog.


  • Czy blog jest dla ciebie ważny? Czy wyobrażasz sobie życie bez bloga?
Tak jest dla mnie ważne i chyba teraz ciężko by mi było przestać blogowac. 

  • Wolisz "samojebki" czy zdjęcia robione przez drugą osobę ?

Zdecydowanie samojebki bo na nich najlepiej wychodze.
  • Jakie seriale oglądasz w Tv?
Ostatnio nie zdarza mi się oglądać tv.
  • Co chcesz robić w przeszłości?
Chciałbym zostać rozpoznawalną osobą i mieć do czynienia z projektowaniem i modą.
  • Czy twoi znajomi wiedzą, że masz bloga?
Nie
  • Gdybyś mogła być zwierzęciem, jakim być była?
Pantera
  • Ulubiona część garderoby?
Sukienki i spódnice chodź rzadko w nich chodzę.
  • Lubisz pisac posty?
Tak
  • Co skłoniło cię do założenia bloga? 
Możliwość wyrażania własnego zdania i pokazywania siebiey.
  • Masz gorsze dni? co wtedy robisz?
Słucham muzyki i jem haha.
  • Co daję ci motywację? 
Blogi innych osób jeśli chodzi o prowadzenia bloga. Od jakiegoś czasu zaczęłam ćwiczyć a motywacją są zdj pięknej figury.
  • Czy wiążesz dalszą przyszłość z blogiem?
Tak
  • Jakie posty planujesz?
Nie planuje postów
  • Co Cię najbardziej relaksuje?
Cisza i spokój 
  • Ulubiony sklep?
H&M
  • Masz zwierzęta?
Tak, dwa psy i kota.
  • Lubisz sport?
Tak
  • Ulubiona potrawa?
Twister z kfc haha
  • Hobby?
Rysowanie 

12 komentarzy:

  1. super odpowiedzi:)



    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania sukienka od Romwe! należy założyć konto na Romwe (wpisujesz e-mail i hasło) następnie w komentarzu pod postem piszesz mi swój e-mail. Losowanie 3.04.2015r. Powodzenia!


    www.similarose.blogspot.com/kliknij tutaj

    Jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację, zacznij i daj znać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pytania i odpowiedzi :)
    masz ciekawy charakter :)
    świetny blog <3
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odpowiedzi!
    zapraszamy do czytania nowego posta!

    pozdrawiamy,
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super odpowiedzi:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    poklikasz? proszę, bardzo mi zależy:)
    jeśli poklikasz uczciwie, odwdzięczę się i polecę twojego bloga w następnym poście.
    miłego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj dla relaksu cisza jest idealna! Lubisz sport? Trenujesz wiec cos? :)
    Post uwazam za pozytywny. Pozdrawiam i zapraszam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka :)
    Co powiesz na obs za obs?

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi, ja tę sobie nie wyobrażam przestać blogować :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka, obserwuje !

    http://zoeyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :) lubię tego typu posty- można się dużo dowiedzieć o autorce bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rusujesz? :) Pokazalabys kilka swoich prac :)
    Hmm napisalas ze takie sprawdzanie moze zniechecic czytelnika. Dlaczego?
    To jest glownie haczyk na osoby ktore wpadaja na blogi pozostawiajac komentarz "super post, zapraszam do mnie, poklikaaasz?" :)
    Pozdrawiam! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)