wtorek, 9 grudnia 2014

everyday

Cześć !!!
Co tam u was słuchać? ja właśnie leze sobie w łóżeczku i pije herbatę bo muszę odpocząć od codzienności. Ostatni weekend  spędziłam dosyć fajne wiecie mikołajki i te sprawy. Na mikołajki dostałam super prezent od mojego chłopaka byl to super miękki kocyk i całą torbę słodkości a rodzice w tym roku zabrali mnie na zakupy powiem szczerze że taki pomysł był okey. W niedzielę byłam z tatą w krakowie i  ten widok ludzi przygotowujących się na święta które już niedługo nadejdą. W sklepach były metrowe kolejki ale jakoś sobie prowadziłam. W ten sam dzień pojecham z chłopakiem kupić suchi. Nigdy go nie jadłam  i postanowiłam spróbować  powiem wam że było bardzo smaczne. Porobilam kilka zdj i zamieszcze je niżej a po więcej zdj zapraszam na mojego ig wikusia2791 :) . Na dziś to tyle życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)