poniedziałek, 22 grudnia 2014

change


Ostatnio postanowiłam zmienić coś, zmienić by poczuć się lepiej. Poczuć się bardziej dowartościowania  i bardziej pozytywna .Nie chodzi tylko o wygląd ale też o sposób życia i postępowania. Wiele osób mi mówi że jestem nie zdecydowana mało pewna siebie i to pierwsza rzecz którą muszę zmienić jeszcze nie wiem jak ale to zrobię ze względu na siebie a nie na nich. Słyszałam też ze ciągle jestem smutna i się nie uśmiecham  trochę ciężko mi pojąć bo czemu mam się uśmiechać lub śmiać jak coś jest wgle nie śmieszne i nie jest mi do śmiechu. Mówiąc o uśmiechu ostatnio mieliśmy wigilię klasową i taki chłopak złożył mi najlepsze życzenia  zacytuje "i niech Ci ten piękny uśmiech nigdy nie schodzi z twarzy" to było najmilsza rzecz jaką usłyszałam .  Dalsza część pojawi się w następnych notkach więc zapraszam :)
ps. na zdj ja z koleżanką Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz
Z przyjemnością odwiedzę wasze blogi
Zapraszam ponownie :)